Informacyjnie, a także Food Blogger Fest

Przepraszam za długi okres nieobecności, a także problemy z dostępem do mojego bloga spowodowane pojawieniem się nowego redaktora, który na pierwszy ogień postanowił zmienić jego nazwę, odnajdując literówkę w poprzedniej. Spowodowało to uszkodzenie istniejących już na FB linków, pozostawiając Was z błędną informacją, że blog został usunięty. Nic bardziej mylnego, tylko nabiera nowej szaty graficznej i wartości merytorycznej. Jest także coś extra, kolejne przepisy, oraz relacja z piątej edycji Food Bloogger Fest 10.01.2015 w Warszawie, w którym miałem przyjemność uczestniczyć, razem z około trzema setkami innych miłośników gotowania. A wyglądało to tak:


Organizator zaskoczył nas wieloma słodkimi niespodziankami takimi jak, warsztaty dekorowania butelek czekoladowych szampanów, które dostaliśmy w prezencie od Wedla,  prowadzone przez mistrza Mariusza Profusa, a tak przy okazji:


Ogromne zaciekawienie wzbudziły warsztaty z gotowania prowadzone przez Szefa Andrzeja Polana, z którym miałem przyjemność wymienić kilka zdań i poznać parę nowych technik gotowania, którymi nie omieszkam się z Wami podzielić. Najbardziej w pamięć zapadł mi łosoś smażony z brukselką, śliwkami, kremowymi jabłkami oraz chrzanem.


Poezja smaku, godna Andrzeja Polana




Jako że sponsorem warsztatów była firma Bakalland, nie zgadniecie kogo spotkałem. Przemiłą kobietę znaną na ogół z teatru i telewizji, która jak się okazuję użycza swojej twarzy marce Bakalland.


Życzę wszystkim smacznego, zapraszam do polubienia, subskrybowania, udostępniania, komentowania mojego bloga oraz polecenia znajomym.
Już niedługa także na FB

0 komentarze :

Prześlij komentarz